office@freenetmedia.pl +48 513 747 870

Pozycjonowanie stron
Warszawa

Start

97% internautów szuka informacji w google.com

Jeżeli Państwa strona znajduje się na dalekich pozycjach w wyszukiwarce google to tak jakby jej wcale nie było.

Pozycjonowanie stron w Warszawie zamawia bardzo dużo firm usługowych i handlowych. Warszawa i okolice zamieszkałe są przez kilka milionów potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie stron Warszawa

Pozycjonowaniem stron zajmujemy się od 2004 roku.

Posiadamy bardzo duże doświadczenie w pozycjonowaniu stron oraz zaplecze seo.

Wysoka pozycja w google po popularnych frazach to większy ruch na stronie, a to przekłada się na większą ilość klientów.

  • Frazy ustalane są zawsze przy pomocy google planer.
  • Strona zawsze jest optymalizowana pod wyszukiwarki.
  • Pozycjonowanie oparte jest o zaplecze seo oraz social media.
  • Najwięcej stron zapleczowych pod pozycjonowanie mamy przygotowanych dla firm z Warszawy.

Pozycjonowanie organiczne jest zawsze 30% tańsze od linków sponsorowanych.

Pozycjonowania organicznego nie da się wyklikać, więc przypadkowe kliknięcia nie będą wpływały na uszczuplenie Państwa portfela.

Ważne terminy z dziedziny pozycjonowania stron.

pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to działania mające na celu osiągnięcia najwyższych pozycji w wyszukiwarce google.com.

seo

SEO

SEO skrót od słów w języku ang. search engine optimization : optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki.

pozycjonowanie lokalnie

Lokalnie

Pozycjonowanie lokalne najlepsze dla firm takich jak: auto serwis, gabinet, restauracja.

seo globalnie

Globalnie

Pozycjonowanie globalne najlepsze dla: e-sklepów, hoteli, specjalistycznych usług i produktów.

Search Console

Search Console

Narzędzia i raporty dostępne w Search Console pozwolą Ci zmierzyć ilość ruchu pochodzącego z wyszukiwarki Google.

Ideksacja w google

Ideksacja w google

Żeby strona pojawiła się w spisie google trzeba ją zaindeksować. Plik HTML, Tag HTML, Google Analytics.

Mapa witryny

Mapa witryny

Mapa witryny to plik informujący Google o stronach, o których powinniśmy wiedzieć. www.freenetmedia.pl/sitemap.xml.

Plik robots.txt

Plik robots.txt

Plik przekazuje robotom wyszukiwarek informacje, jakie strony i pliki w Państwa witrynie mają być indeksować.

Indeks

Indeks

Google przechowuje w indeksie wszystkie strony internetowe, o których wie. Wpis indeksu każdej ze stron określa ich treść i lokalizację (adres URL).

Skanowanie

Skanowanie

Proces wyszukiwania nowych lub zaktualizowanych stron internetowych. Google wykrywa adresy URL, używając linków, odczytując mapy witryn.

Robot

Robot

Automatyczne oprogramowanie, które skanuje (pobiera) i indeksuje strony z internetu.

Googlebot

Googlebot

Ogólna nazwa robota Google. Googlebot nieustannie indeksuje internet.

Słowo kluczowe

Słowo kluczowe

Słowo kluczowe w pozycjonowaniu oznacza pojedyńcze słowo po jakim chcemy, aby wyszukiwarka google wyyświetliła naszą stronę.

Fraza

Fraza

Fraza w pozycjonowaniu oznacza dwa, trzy lub cztery słowa połączone ze sobą logicznie, gramatycznie także z treścią strony www. Po wpisaniu frazy wyszukiwarka google wyświetla naszą stronę w wynikach.

Algorytm wyszukiwania

Algorytm wyszukiwania

Proces dzięki któremu ustalany jest ranking stron pod względem wartości merytorycznej i przydatności. Najlepsze strony wyświetlane są najwyżej.

Szanowny internauto - pozycjonowanie strony do wyniku 1-10 w google to nie jedno kliknięcie.

Pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo żmudnym i czasochłonnym zajęciem. Nie da się wypozycjonować strony w godzinę, w dwie w dzień lub tydzień. Wypozycjonowanie strony na prostą frazę składającej się z trzech wyrazów zajmuje od miesiąca do czterech miesięcy. Jeżeli fraza jest trudna, konkurencyjna i wiele firm chce, aby ich strona firmowa wyświetlała się po danej frazie w wynika 1-10 google czas pozycjonowania trwa nawet rok. Czasem firma pozycjonująca nie potrafi sprostać zadaniu i nie osiąga wyników 1-10. Jednak mogę na koniec napisać coś pozytywnego każdą stronę możemy wypozycjonować po kilku frazach do wyników 1-10 w google wszystko zależy od czasu jaki mamy do dyspozycji i kwoty jaką właściciel firmy jest w stanie zainwestować w pozycjonowanie strony firmowej. Stawki za pozycjonowanie stron Warszawa ma podobne do innych miast od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych.

Pozycjonowanie stron internetowych (ang. search engine optimization) - to bardzo złożony ciąg działań operacji marketingowych, optymalizacji kodu źródłowego którego scenariuszem jest uzyskanie pozycji w google minimum 1-10 w organicznych lub naturalnych wynikach. Czasami osoby pozycjonowanie stron internetowych nazywają seo (optymalizacja stron internetowych). Wspinać się na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania google mogą wszystkie strony, jakie zostały zrobione czy to przez profesjonalnych webmasterów czy amatorów. Ten wyścig jest dla każdego komu zależy, aby jego strona była łatwo znajdowana po słowach kluczowych lub frazach związanych z tematyką strony. Pozycjonowanie stron możemy podzieli na ogólnoświatowe i regionalne.

Pozycjonowanie lokalne to koncepcja mająca na celu osiągnięcie jak najwyższych pozycji głównie dla internautów z naszego miasta lub dzielnicy np. pozycjonowanie Warszawa.

Pozycjonowanie globalne to kroki które mają doprowadzić adres witryny do jak najwyższych pozycji w całym kraju np. pozycjonowanie.

Search Consol - od momentu kiedy dodamy stronę do Search Control możemy korzystać ze wszystkich dostępnych narzędzi . Będziemy dostawać raporty dotyczące ruchu na stronie, ilości wyświetleń oraz kliknięć, raport dotyczący zaindeksowanych storn, listę linków zewnętrznych, informacje o poprawności wyświetlania strony oraz alerty dotyczące problemów z wyświetlaniem na urządzenia mobilnych.

Lista wyników linków jakie pojawiają sie na stronach google składają się najczęściej z dwóch modeli wyników. Mam na myśli wyniki nazywane naturalnymi bądź organicznymi drugi model wynikach to płatne linki sponsorowane Google Ads. Model linków organicznych to właśnie te na które ma wpływ pozycjonowania stron w Google.

Linki płatne są na samej górze, ale można je też znaleźć na dole odróżniają się od linków organicznych napisem "reklama" umieszczonym przed adresem strony. Linki sponsorowane są średnio 50% droższe od pozycjonowania organicznego dlatego, że tu trzeba płacić za każde kliknięcie w link. Więc może się zdarzyć tak, że internauci klikną nam kilkanaście razy w link, a nie będziemy mieć z tego pieniędzy, a za każde kliknięcie trzeba zapłać. Zapewne dużą zaletą jest to, że płacąc za linki możemy je za chwilę zobaczyć na samej górze pierwszej strony w google.